Information om Förändringsblankett för Kolonistuga

Förändringsblankett kolonistuga

Syfte

Denna blankett används för att informera styrelsen om planerade förändringar på din kolonistuga/lott. Det är viktigt att alla förändringar godkänns av styrelsen innan arbetet påbörjas för att säkerställa att de följer föreningens regler och riktlinjer.

Instruktioner

1. Fyll i alla fält: Se till att alla fält i blanketten är korrekt ifyllda. Ofullständiga blanketter kommer inte att behandlas.
  2. Beskriv förändringen: Ge en detaljerad beskrivning av de planerade förändringarna. Bifoga ritningar eller bilder om möjligt.
  3. Skicka in blanketten: Lämna in den ifyllda blanketten till styrelsen via e-post eller i föreningens brevlåda.
  4. Vänta på godkännande: Styrelsen kommer att granska din ansökan och meddela dig om beslutet snarast möjligt.

Kontakt

Om du har några frågor eller behöver hjälp med att fylla i blanketten, vänligen kontakta styrelsen på styrelse@torsjodal.se

Förändringsblanketten hittar du här. Den finns också att hämta vid logen efter överenskommelse.