Hitta hit

Måsnaryd 1:1, 151 52 Södertälje

GPS koordinater: 59.20304638003608, 17.567258915254694

Med kollektivtrafik

Från Södertälje centrums pendelstation. Buss 780 mot Nykvarn, hållplats Hanstavreten alt. hållplats Torsjödal (olika avgångar med bussarna stannar vid olika stationer). Hållplatserna ligger intill två av infarterna till området. Restid ca. 12 minuter från Södertälje Centrums pendelstation.

Med bil

Från Södertälje centrum. Kör gamla Strängnäsvägen mot Nykvarn. Följ vägen ca 800 meter. Infart höger sida vid skylten ”Torsjödals koloniområde”. Kör in genom grinden för att komma in på området.

Från Nykvarn. Kör gamla Strängnäsvägen mot Södertälje, infart på vänster sida vid skylten ”Torsjödals koloniområde”. Kör in genom grinden för att komma in på området.

Parkering

Parkering för gäster och medlemmar finns inne på området. Parkering sker enligt skyltning och avgift betalas med app enligt skyltarna vid parkeringen.
Glöm inte betala avgift, området är bevakat av parkeringsvakter.

Vägskylt finns vid Strängnäsvägen, vid avfarten in på området

Hitta på området

Inne på koloniområdet sitter vägskyltar med namn på de interna vägarna. (Observera att dessa adresser inte finns att hitta i officiella adressregister utan för försäkringsbolag och dyl har alla adresser på området beteckningen Måsnaryd 1:1)

Alla odlingslotter är numrerade och ska vara uppmärkta med nr-skylt vid lotten, beteckning enligt kartan nedan.

Områdeskarta över alla lottnr och adresser