Infarter och grindar

Torsjödals koloniområde är ett inhägnat område och har tre olika vägar in på området, i form av olika grindar. (en bilgrind vid busshållplats Hanstavreten, en grind mot skogen och en mot bortre busshållplatsen, hållplats Torsjödal).

Torsjödal ligger precis vid skogskanten och har skog på flera sidor och ängar på flera sidor. Många djur rör sig runt området och det finns både, vildsvin, rådjur och kaniner utanför staketet. För att skydda våra växande grödor, våra stugor och området är det viktigt att vi alla hjälps åt att försöka hålla djuren ute från området så mycket som möjligt.

Vi vill förutom detta hålla tjuvar borta genom att visa att området ej är för obehöriga.

För öppning av motordriven grind/bilgrind krävs att man är medlem, Torsjödals koloniförening och att man har meddelat via vilket mobilnummer man önskar kunna öppna grinden, detta sker via mejl till styrelsen, styrelse@torsjodal.se.

För öppning av den motordrivna grinden ring tfn 07191208588080 eller öppna grinden via app ”GATE Control”, för manual, se länk:

Mobil app ”GATE Control” krävs om dolt/skyddat telefonnummer.