Gå med i Festkommittén

Festkommittén söker fler medlemmar! Är du intresserad av att hjälpa till att anordna aktiviteter för föreningens medlemmar under sommaren? Anmäl ditt intresse till styrelsemailen, styrelsen@torsjodal.se ,med ditt namn, telefonnr och mailadress, så vidarebefodrar de ditt intresse till festkommittén.

Idéer på aktiviteter ni vill ska anordnas mottages också tacksamt. Endast fantasin sätter gränserna för vad vi kan hitta på i sommar. Ju fler som hjälper till, ju mer roliga saker kan hända på området.

Vill du veta mer om Festkommittén, Arbetsgruppen och föreningens övriga organ man kan engagera sig i, kan du läsa mer här

Trevlig sommar!